Залучення інвестицій та грантів для місцевих територій


Агенція тісно співпрацює з органами місцевого самоврядування та місцевими громадськими і освітніми організаціями. Завдяки Агенції місцеві активісти мають можливість познайомитись з кращими європейськими практиками, а також знайти партнерів та інвесторів.

Попередні проекти:

Проект Малі міста – магніт для інвестора: підвищення інвестиційного потенціалу малих міст України
Мета проекту – посилення інвестиційного потенціалу 50 українських малих міст і заохочення іноземних інвесторів до вибору малих міст в Україні як місця зосередження своїх інвестицій.

Основні цілі проекту:
• Підвищення рівня знань 80 представників органів влади і співробітників відділів, які відповідають за економічний розвиток, у сфері створення інвестиційного потенціалу міста, у тому числі – посилення інвестиційної інфраструктури для інвесторів;
• Підвищення рівня знань і компетентності 80 учасників у сфері створення конкретних інвестиційних пропозицій та інвестиційних паспортів міст;
• Популяризація 50 міст України, у тому числі 10 міст шляхом участі у виставці під час міжнародної конференції;
• Ініціювання та розвиток співробітництва міст з регіональними центрами, які займаються інвестиціями та розвитком в Україні, з іноземними інвесторами, між собою та з малими містами у Польщі;
• Надання і розповсюдження матеріалів про створення марки міста й інвестиційних паспортів, та про інвестиційну ситуацію малих міст в Україні.
Протягом проекту було проведено наступні заходи:
1. Організація і проведення дводенних тренінгів у червні 2014 року для 80 представників з 50 міст, 2 дні у 4 містах (Львів, Київ/Українка, Харків, Одеса).
2. Проведення дистанційного навчання для 80 представників з 50 міст
3. Розробка та переклад на англійську мову інвестиційних паспортів
4. Організація і проведення навчального візиту у Польщі і забезпечення активної участі у міжнародних конференціях, Польща (Варшава, Краків, Тарнув, Добчице, Мисьленіце, Криніца Здруй).
5. Розробка підручника brand book i принципів підготовки інвестиційного паспорта, їх розповсюдження електронною поштою до всіх малих міст України.

Проект Марка міста як магніт для інвесторів
Проект “Maрка міста як магніт для інвесторів” направлений на підтримку малих міст в Україні (від 10 до 50 тис. мешканців). Використавши польський досвід, виконавці проекту намагалися передати представникам місцевого самоврядування України найкращі рішення і необхідні знання.

Головною метою проекту “Maрка міста як магніт для інвесторів” було залучення потенційних інвесторів до малих міст в Україні (10-50 тисяч мешканців) як до місця локалізації інвестиції, популяризації і реклами малих українських міст як зручного і привабливого місця для початку господарської і інвестиційної діяльності, створення і поширення позитивного іміджу малих міст та їх представлення на міжнародній арені.

Проект Створення Агенції місцевого розвитку у місті Самборі для підтримки підприємництва та співпраці з польськими партнерами з метою розвитку економіки міста, що реалізувався спільно з Асоціацією інновацій та трансферу технологій «Горизонти» (Польща), Самбірською міською радою. Тривалість: березень-грудень 2014 рік. Проект був реалізований за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Республіка Польща в рамках програми «Польська допомога для розвитку 2014». Доступ до матеріалів проекту: http://arsambor.com/

Проект Підготовка органів місцевого самоврядування Рівненської області до реалізації інвестиційних проектів та управління комунальними послугами за формулою державно-публічного партнерства, що реалізовувався  спільно з Центром ППП (Варшава, Польща). Тривалість: березень-грудень 2014 рік. Проект був реалізований за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Республіка Польща в рамках програми «Польська допомога для розвитку 2014».