Метою цього дослідження є мета-дослідження наукових досліджень щодо соціальних медіа та конвергенції у чотирьох країнах Центральної та Східної Європи: Чехії, Угорщині, Польщі та Словаччині. Іноді ці країни називають Вишеградською четвіркою або V-4.
Вибір цих чотирьох країн для подальшого порівняльного аналізу базується на їх географічному розташуванні та політичному минулому, а також геополітичному розташуванні в межах Європейського Союзу. Таким чином, це дослідження пропонує регіональні перспективи на досить специфічній науковій арені.
Проблема конвергенції, безумовно, є однією з найбільш складних поточних досліджень та політичних питань, з якими стикаються як застарілі засоби масової інформації, так і соціальні медіа. Ми живемо у віці, коли знамените пророцтво, зроблене Дженкінсом у 2001 році, вже стає реальністю: “Ми вступаємо в епоху, де медіа буде скрізь, і ми будемо використовувати всі види засобів масової інформації у відносинах один з одним”. Однак ми Нічого не знаю про дослідницькі програми та перспективи дослідників з цих чотирьох країн Центральної та Східної Європи у цьому складному питанні. Очевидно, дослідження є фрагментованим, оскільки дослідники публікують свої дані в місцевих журналах та на місцевих мовах. Таким чином, досить важко отримати огляд місцевих досліджень.
Крім того, конвергенція є багатогранною проблемою – існує безліч видів досліджень та практик, а також політичні аспекти, які можна розглядати як частину явищ конвергенції. Тому, щоб допомогти дослідникам знайти огляд дослідницьких програм V-4, в аналітичній частині цієї статті розглядаються конкретні питання дослідження. У наступних розділах ми визначаємо як соціальні засоби масової інформації, так і конвергенцію.
Потім ми повідомляємо про використання соціальних мереж у країнах V-4. Ці дані дозволять нам зрозуміти актуальність соціальних мереж у цих країнах, а також те, як ця релевантність відображається в дослідженнях соціальних мереж та конвергенції місцевих дослідників. У наступній частині ми обговоримо досить докладно розроблену методологію.
Буде показано, що існує багато методологічних проблем, які вплинули на це дослідження. У ключовому розділі аналізуються вибрані параметри результатів досліджень на міжнародному рівні. У двох словах наших висновків обговорюються деякі пропозиції щодо майбутніх досліджень соціальних мереж та конвергенції.
Автори: Andrej Školkay, Gergö Hajzer, Juraj Filin, Tomasz Anusziewicz, Ľubica Adamcová, Veronika Vighová, Igor Daniš.
Повний текст доступний англійською мовою на сторінці проєкту.
Недавні записи
- Практичний семінар – SURE: Стійкість та адаптація бізнесу у 2023 році, м.Львів, 24 січня 2023 р. 18/01/2023
- Як подолати основні труднощі та бар’єри для українських організацій на шляху до успіху у конкурсах програм ЄС? 16/01/2023
- Практичні рекомендації щодо участі у конкурсах дослідницьких та інноваційних програм ЄС. 05/01/2023
- EIC інструменти Pathfinder, Transition та Accelerator програми Горизонт Європа 03/01/2023
- Матеріали вебінару «Програма Горизонт Європа від А до Я – відповіді на основні питання» 31/12/2022