Шановні колеги!
Використавши польський досвід і системні дії, ми намагалися передати представникам місцевого самоврядування найкращі рішення і необхідні знання, які зібрані в даній публікації.
Проєкти, співфінансовані в рамках програми розвитку польської співпраці Міністерства закордонних справ РП у 2013 та 2014 р., були проведені Фондом Інститут східних досліджень у співпраці з українським партнером Львівським центром науки, інновацій та інформатизації.
Загальною метою проєктів було посилення інвестиційного потенціалу українських малих міст і заохочення іноземних інвесторів до вибору малих міст в Україні як місця зосередження своїх інвестицій, створення і поширення позитивного іміджу малих міст та їх представлення на міжнародній арені.
Підручник «Brand book для малих міст» засновано на матеріалах, які підготували польські та українські експерти, які протягом двох років були залучені до реалізації проєкту:Марек Врублєвський, Аґнєшка Новак, Лєшек Новак, Ева Лефік-Бабіяш, Яцек Адамчик, Марта Кокошка, Себастян Ніжнік, Томаш Холева, Mихайло Яворський, Богдан Пшик, Валентина Полтавець, Володимир Проскурнін, ОлександрДутка, Ольга Попова, Алла Поратуй, Світлана Філіпова, Валерій Логвінов, Олександр Балан, Олег Кахновець, Ольга Саніна.
Недавні записи
- Опитування потреб в інформації про дослідницькі та інноваційні програми ЄС 28/07/2022
- Основні кроки до успіху у програмі Горизонт Європа 16/02/2022
- Аналітичний огляд “Шляхи розвитку професійних цифрових компетентностей у секторі культурної спадщини” 30/12/2021
- Матеріали онлайн семінару «Ресурси та технології для цифрової трансформації громад» 15/12/2021
- Запрошуємо до дискусії «Як Україні отримати більше користі від участі у програмі Горизонт Європа» 23/10/2021