Проєкт COMPACT – Від дослідження до політики через підвищення обізнаності про сучасний стан соціальних медіа та конвергенцію

Метою проєкту є підвищення обізнаності про найновіші технологічні відкриття серед основних зацікавлених сторін у контексті соціальних медіа та конвергенції. Проєкт буде ґрунтуватися на ключових сферах, що впливають на конвергенцію соціальних медіа. Це включає, зокрема, наукові, політичні, культурні, правові, економічні та технічні сфери. Також, проєкт спрямований на проведення досліджень та обміну досвідом стратегій політики та регулювання. Метою є підтримка цифрових програм R&D, поширення інноваційних ідей, а також інноваційні наслідки конвергенції. У цьому проєкті будуть запропоновані аналізи та дорожні карти відповідних ініціатив. Будуть розроблені регуляторні рамки в засобах масової інформації та контент, що включатимуть типи регулювання, які є можливими, розсудливими і в даний час реалізованими, приєднаними до контекстного аналізу відповідних питань; судова справа вивчення видів справ, які подаються до національних судів та їх наслідки для основних прав і т.д.

Робочий пакет 1 Дослідницькі програми та дорожні карти

Метою цього робочого пакету 1 є: аналіз та розробка науково-дослідних програм та дорожніх карт у рамках “Конвергенції” та “Соціальних медіа” з метою підвищення обізнаності про результати та тенденції досліджень, що сприятиме інтеграції та просуванню досліджень та його результатів у країнах ЄС та поза його межами . Крім того, ми зробимо більш конкретний звіт про регуляторів та конвергенцію ЗМІ в 28 країнах ЄС. У цьому звіті будуть проаналізовані основні проблеми, з якими стикаються регулятори засобів масової інформації у процесі конвергенції сектору соціальних медіа, що допоможе їм більш успішно боротися з регуляторними проблемами.

Більш детальна інформація.

Супутні теми (Цифрова ідентичність, боти, мікротаргетинг, віртуальна реальність, інфлюенсери)

Робочий пакет 2 Політики та регуляторні рамки

Основною метою цього робочого пакету є виявлення, аналіз, доступність національної та регіональної політики та нормативно-правової бази та судових підходів до соціальних медіа та конвергенції змісту, а також оцінка їхнього узгодження з європейськими. Робочий пакет також покликаний стимулювати дебати з боку зацікавлених сторін та широкої громадськості і таким чином впливати на розробку майбутньої політики та регулювання у сфері інтересів.

Більш детальна інформація.

Робочий пакет 3 Ініціативи перед стандартизацією

Метою цього робочого пакету є: надання інформації, аналіз та розробка ініціатив перед стандартизацією та координації зацікавлених сторін у рамках «Конвергенції» та соціальних медіа з метою підвищення обізнаності та покращення координації між зацікавленими сторонами у цій сфері.

Більш детальна інформація.

Робочий пакет 4 Семінари зацікавлених сторін

Підвищити поінформованість про останні технологічні розробки серед зацікавлених сторін у сфері політики, усвідомлюючи сучасні та майбутні політичні та регуляторні засади та контролюючи стан сучасного сектору європейських ЗМІ та контенту на єдиному цифровому ринку.

Матеріали минулих заходів, та графік проведення майбутніх.

Семінар в Брюселі, 21 жовтня 2019.

Семінар в Братиславі, 21 лютого 2019.

Let's talk

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.