Основна мета проєкту полягала у заохоченні потенційних інвесторів вибирати невеликі міста з України (10-50 тис. Мешканців) як місце для інвестицій, популяризацію та просування українських малих міст як зручного та привабливого місця для здійснення ділової та інвестиційної діяльності, створення та поширення позитиву зображення малих міст як привабливих на міжнародній арені.
Одним з найважливіших факторів економічної стабілізації в Україні є сприятливий інвестиційний клімат. На сьогодні масштаби міжнародного економічного співробітництва та розмір іноземних інвестицій все ще занадто малі і не відповідають потребам української економіки. Невеликі міста в Україні мають значний невикористаний потенціал та багато можливостей для створення хороших умов для бізнесу.
Щоб зробити це можливим, вони повинні знати свої сильні сторони, знати, які дії потрібно вжити для залучення підрядників та інвесторів. Вони повинні мати професійну інвестиційну пропозицію, робити її доступною для відповідних організацій і, перш за все, добре її рекламувати.
Правильно підготовлений персонал державних службовців дозволить розширити та посилити співпрацю між малими містами та інвесторами.
Тип проєкту: Координація та підтримка
Програма: «Польська співпраця для розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща»
Фінансування: Посольство Республіки Польща у Києві в рамках програми «Польської співпраці для розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща»
Тривалість: 1 Березня 2013 – 31 Грудня 2014